loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

پوست روغنی یک دردسر بزرگ است و من می دانم که یافتن محصول مناسب آرایش دشوار است. در عرض چند ساعت همه چیز از بین می رود و صورت شما شروع به درخشش می کند انگار که حمام روغن گرفته اید. و حتی اگر محصول مناس

پوست روغنی یک دردسر بزرگ است و من می دانم که یافتن محصول مناسب آرایش دشوار است. در عرض چند ساعت همه چیز از بین می رود و صورت شما شروع به درخشش می کند انگار که حمام روغن گرفته اید. و حتی اگر محصول مناسبی را پیدا کردید ، همه آنها جیب بالایی دارند و بسیار سنگین هستند. من پوستی روغنی دارم و همه اینها را خوب می فهمم. بنابراین ، بیایید بگوییم که ما به یکدیگر کمک می کنیم ،؟ من برخی از بهترین پایه های داروخانه مناسب برای پوست روغنی را گردهم آورده ام. آنها را بررسی کنید!

 

محصولات

بررسی قیمت

آرایش Revlon Colorstay برای ترکیب

بررسی قیمت

Maybelline متناسب با من! بنیاد مات + Poreless

بررسی قیمت

بنیاد طرفدار مات معصوم لاله واقعی

بررسی قیمت

بنیاد CoverGirl Outlast Strange Fabulous 3-In-1 ماندگار شوید

بررسی قیمت

بنیاد طبیعی پوست پودر بوف

بررسی قیمت

Maybelline متناسب با من! Shine Free + Balance Stick

بررسی قیمت

بنیاد مایعات مایع Rimmel Stay Matte

بررسی قیمت

بنیاد پودر Nyx Stay Matte، اما نه صاف

بررسی قیمت

CoverGirl بنیاد کنترل روغن پاک

بررسی قیمت

Maybelline رویای مات موس

بررسی قیمت

بهترین مبانی داروخانه برای پوست روغنی

1. Revlon Colorstay آرایش برای پوست ترکیبی / روغنی

 

 

آرایش Revlon Colorstay برای ترکیبی یا پوستی پوستی روغنی

داوران درمورد این مورد حرفهای زیادی برای گفتن دارند. آنها غرق می شوند که بر روی پوست صاف می چرخد ​​و پوشش بالایی را فراهم می کند. همچنین در برابر روغن و چربی مقاومت می کند و در طول روز بدون قرار گرفتن در خطوط ریز روی پوست می ماند. حتماً باید یکی را بررسی کنید!

 

طول عمر: 6-7 ساعت

 

طرفداران

 

نرم افزار صاف

پایان مات

باعث شکستگی نمی شود

غیر چرب

منافذ را پنهان می کند

آرایش Revlon Colorstay برای ترکیبی / بررسی پوستی روغنی

"من عاشق این بنیاد هستم ، و حتی وقتی از آن برای پوشش سنگین استفاده می شود ، حیرت انگیز به نظر می رسد."

 

 

 

بازگشت به TOC

 

2. Maybelline متناسب با من! بنیاد مات + Poreless

 

Maybelline متناسب با من! بنیاد مات + Poreless Foundation Pinit

اولین چیزی که در این محصول به آن توجه می کنید پوشش فوق العاده آن است. این همه زخم ها و لکه های پوستی را پوشانده و پوست شما را بی نقص و شاداب می کند. این پایه بسیار سبک است و حاوی میکرو پودرهایی است که هرگونه روغن اضافی را برای رسیدن به مات و بدون سوراخ جذب می کنند. این متخصص پوست و حساسیت است و منافذ آن را مسدود نمی کند.

 

طول عمر: 7-8 ساعت

 

طرفداران

 

پایان مات

ماندگار

روغن را در خلیج نگه می دارد

مقرون به صرفه

عکس ها خوب است

منفی

 

قابل حمل نیست زیرا بسته بندی بطری شیشه ای دارد

پمپ ندارد

اگر به درستی مخلوط نشود می تواند منافذ شما بزرگتر به نظر برسد

Maybelline متناسب با من! بررسی بنیاد مات + Poreless

وی گفت: "من در واقع چندین بار این محصول را دوباره خریداری کرده ام و واقعاً آن را برای یک برند داروخانه دوست دارم. این پوشش کاملاً کامل را ایجاد می کند. به زیبایی ادامه می یابد و یک پایان دمی مات دارد. "

 

 

 

بازگشت به TOC

 

3. بنیاد طرفدار مات معصوم لورئال

 

بنیاد طرفدار مات معصومین Pinit

این پایه به شما مات مینی می دهد و روغن را تا 24 ساعت در معرض خنک نگه می دارد. این پوشش متوسط ​​و مناسب برای استفاده روزمره است. خود این محصول سبک و کرمی است. به آرامی روی صورت می چرخد ​​و پایه ای بی عیب و نقص ایجاد می کند و هرگونه عیوب را پنهان می کند.

 

طول عمر: 7-8 ساعت

 

طرفداران

 

ماندگار

مات پوست را حفظ می کند

عالی برای عکاسی

سبک وزن

پوشش متوسط ​​، اما قابل ساخت.

منفی

 

برای خشکی پوست توصیه نمی شود.

به پایان نمی رسد.

گزینه های کمتری هنگام سایه زدن وجود دارد.

بررسی بنیاد طرفدار مات با نفوذ ناپذیر L'Oreal

وی گفت: "این یکی از پایه های مورد علاقه من در داروخانه است. من عاشق سایه ها چقدر گرم هستم که برای یک داروخانه بسیار نادر است. "

 

 

 

[بخوانید: چگونه یک پایه مناسب برای تن پوست خود انتخاب کنید]

 

بازگشت به TOC

 

4. CoverGirl Outlast بنیاد ماندگار افسانه 3-در-1

 

CoverGirl Outlast Stability 3-in-1 بنیاد Pinit شگفت آور بمانید

 

 

این محصول توسط CoverGirl به عنوان آغازگر ، فونداسیون و پنهان کننده عمل می کند ، به همین دلیل به آن یک بنیاد 3-در-1 گفته می شود. می توانید از اسفنج آرایشی یا نوک انگشتان تمیز استفاده کنید تا محصول به پوست شما برسد. کاربران ادعا می کنند که هنگام پوشیدن این پایه داروخانه برای پوست روغنی ، برافروختگی ندارند. بدون اینکه پوست شما چرب ، چرب یا سنگین شود ، پوشش کاملی را تأمین می کند.

 

طول عمر: 3-4 ساعت

 

طرفداران

 

پایان مات

بدون بو

سبک وزن

منفی

 

صورت خیلی سریع براق می شود. احتمالاً بهترین انتخاب برای پوست های بسیار روغنی نیست.

به سرعت اکسیده می شود.

CoverGirl Outlast Stay Fabulous 3-In-1 Review Foundation

"من این بنیاد را دوست دارم به دلیل داشتن وزن کاملاً سبک بر روی پوست ، سریع آن را خشک می کند تا به یک انتهای وجودی ، کمی پودری ، بدون چسبندگی یا چسبندگی ، بوی عجیب و غریب نرسد."

 

 

 

بازگشت به TOC

 

5. پایه طبیعی پوست پودر بوف

 

بنیاد پوست طبیعی Pinit Buff

این محصول با داشتن همه چیز در یک مکان بسیار عالی است. به آرامی روی پوست می چسبد ، پوشش کاملی به شما می دهد و از تقویت روغن جلوگیری می کند. این می تواند ارزانترین جایگزین برای پایه پودر MAC به حساب آید و برای کسانی که بهترین ترکیب را ندارند ، مفید باشد.

 

طول عمر: 3-4 ساعت

 

طرفداران

 

صاف اعمال می شود

پایان مات خوب

سبک وزن

منفی

 

می تواند کیکی به نظر برسد

به سرعت اکسیده می شود

لپ تاپ ها به t نیاز دارند

مرجع:ثانیکالا

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 18 دی 1398 زمان : 20:53 بازدید : 18 نویسنده : سورن امیری
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 2,231